Skip to content
CustomerX
  • O mnie
  • Archiwum
  • Kontakt
CustomerX

Dlaczego jutrzejsi klienci nie będą robić biznesów z dzisiejszymi firmami.

Jaki będzie Klient jutra? Samowystarczalny. Jest połączony z internetem. Biznesy...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek26/11/2024

Zadowolenie klientów drogą do bankructwa.

W świecie, gdzie opinia stała się walutą, a zadowolenie klienta...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek18/11/2024

Zabawmy się w rentowność.

GRA, W KTÓREJ MOŻESZ STRACIĆ KRÓLOWĄ.   Strategia zwiększania rentowności...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek10/11/2024

Pułapka planowania rocznego.

Koniec roku to zmożony czas na to, żeby ceo, dyrektorzy,...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek22/10/2024

Język, który sprzedaje.

Nawet jeśli masz prosty produkt, potrzebujesz prostego języka, aby go...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek14/10/2024

Jak złożoność niszczy rozwój.

  „Osiągnięcie prostoty to skomplikowany proces wymagający głębokiego zrozumienia problemów”....

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek07/10/2024

Wielkie kłamstwo o marce?

Bardzo dużo ceo, managerów, dyrektorów, marketerów zostało nauczonych, że najlepsza...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek28/09/2024

Kult porównywania. Jak marketing porównawczy drenuje Twój budżet.

Kult porównywania to pułapka, która nie tylko ogranicza Twoją kreatywność,...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek23/09/2024

Złożone strategie biznesowe kontra świat VUCA.

Wyobraź sobie, że jesteś programistą pracującym nad nową aplikacją w...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek13/09/2024

Handel doświadczeniami, czyli jak stracić klientów i wielkie zyski.

Mówią, że klient i jego doświadczenie jest najważniejsze.   Ale...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek08/09/2024

E-commerce w kryzysie!(?) Jak 10% lojalnych klientów może uratować rentowność.

Jesteśmy świadkami powstawania świata, w którym każdy zakup to podróż...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek28/08/2024

Przechwytywanie klientów, czyli jak upada dzisiejszy marketing.

Patrząc na dzisiejszy marketing, który staje się synonimem generowania leadów,...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek13/08/2024

Pokoleniowy game changer. Nowy podział, który nieodwracalnie wpłynie na biznes.

W dobie, gdy marketing staje się coraz bardziej złożony, zrozumienie...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek08/08/2024

Superklienci. Rewolucja w Twoim biznesie i strategii sprzedaży.

Czy kiedykolwiek marzyłeś o kliencie, który nie tylko kupuje Twoje...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek01/08/2024

Dlaczego dzisiejsze myślenie strategiczne to walka o jutrzejsze ochłapy.

Myślenie 2.0: Jak wizjonerzy kreują przyszłość, gdy reszta świata tkwi...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek30/07/2024

Gra w NAJ. Biznesowe samobójstwo w slow motion.

Wyobraź sobie, że jesteś w labiryncie biznesu. Wokół ciebie setki...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek22/07/2024

Persony i Buyer Persony przyszłości.

Wyobraź sobie personę, która jak kot Schrödingera, jest jednocześnie lojalnym...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek18/07/2024

Genius. Tajna broń Apple.

Apple nie ma sklepów. Apple ma świątynie sprzedaży. Każda z 500...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek17/11/2022

6 rzeczy, których możesz nauczyć się od marki Tesla na temat budowania wyjątkowych doświadczeń Klientów.

Co robi Tesla, że jej Customer Experience jest tak dobry? ...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek10/11/2022

Jak zmienią się umiejętności związane z obsługą klienta i Customer Experience w najbliższych 3 do 5 lat.

Zmiany związane z obsługa klienta oraz Customer Experience są nieuniknione!  ...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek03/11/2022

Zmiany w obsłudze Klientów napędzane pokoleniem Y i Z.

W tej chwili Twoim głównym Klientem prawdopodobnie są firmy z...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek27/10/2022

9 przyszłych zasad obsługi Klienta.

Idą zmiany. Zmiany te nastąpią bardzo szybko, bo już za...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek20/10/2022

Dlaczego klasyczny marketing umrze za 5 lat.

Żyjemy w czasach gdzie osiągnęliśmy chyba punkt krytyczny jeśli chodzi...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek13/10/2022

Efekty budowania doświadczeń Klientów B2B.

Wyobraź sobie globalną markę, której logo jest rozpoznawalne w prawie...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek06/10/2022

Jak może wyglądać doświadczenie Klientów w 2030 roku.

Sposób w jaki dokonujemy zakupu i wchodzimy w interakcje z...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek29/09/2022

Customer Pipeline. Narzędzie pozwalające poznać, wspierać i rozwijać się wspólnie z Klientami.

Są firmy, które starają się być zorientowane na Klientów, ale...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek22/09/2022

5 kroków bez których Customer Science nie zadziała w Twojej organizacji.

Aby móc wykorzystywać Customer Science w swojej organizacji, musisz się...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek15/09/2022

Customer Science, czyli jak nauka o Klientach zmienia Customer Experience.

Customer Science to połączenie technologii, nauk behawioralnych i danych.  Mimo,...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek08/09/2022

4 najważniejsze elementy Business Experience.

W ostatnim artykule pisałem o przyszłości Customer Experience, czyli o...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek01/09/2022

Przyszłość Customer Experience to Business Experience.

W dzisiejszym świecie wzrost sprowadza się do doświadczenia. I jeśli...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek25/08/2022

Jak wyobrażam sobie sprzedaż i biznes B2B za 10 lat.

Z firmami i dla firm, głównie z sektora B2B, pracuję...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek18/08/2022

Kłamstwa w Customer Experience.

Kłamiemy od zawsze. Robimy to z różnych powodów. Czasami robimy to...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek11/08/2022

Dlaczego należy zwalniać złych Klientów.

Czy myślisz czasami o zakończeniu współpracy z jakimiś swoimi Klientami?...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek04/08/2022

Dlaczego czasami podejmujemy złe decyzje, mimo dogłębnej analizy i racjonalnego wyboru.

Decyzje, które podejmujemy w naszym życiu można podzielić na dwie...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek28/07/2022

Przyszłość B2B to świat połączonych doświadczeń.

Każda organizacja, która chce odnieść sukces stara się skupić na...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek21/07/2022

Jak skłonić Klientów, aby powracali.

Marzeniem każdej firmy jest posiadanie Klientów, którzy kupują i wracają...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek14/07/2022

Budowanie doświadczenia Klienta B2B.

Wyobraź sobie globalną markę, której logo jest rozpoznawalne w prawie...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek11/07/2022

Inflacja, a Customer Experience.

Obecnie szalejąca inflacja to jeden z najważniejszych tematów wsród firm...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek07/07/2022

EGR. Nowy wskaźnik doświadczeń Klientów, który powinien być najważniejszym celem każdej firmy.

Są firmy, które nie inwestują w Customer Experience, a liderzy...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek30/06/2022

Customer Pipeline. Narzędzie pozwalające poznać, wspierać i rozwijać się wspólnie z Klientami.

Są firmy, które starają się być zorientowane na Klientów, ale...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek27/06/2022

Co zrobić, jeśli cyfrowe doświadczenie nie działa.

W dzisiejszych czasach cyfrowe doświadczenie Klientów ma kluczowe znaczenie dla...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek23/06/2022

Czy Twoje doświadczenie ma znacznik?

Tworząc w swojej firmie Customer Experience powinieneś wziąć pod uwagę...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek16/06/2022

Rola Dyrektora ds. Doświadczeń (CXO).

Posiadanie odpowiedniej osoby na stanowisku Dyrektora ds. Doświadczeń (Chief Experience...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek13/06/2022

Jak pomóc Klientom w mówieniu TAK.

Przypuśćmy, że chciałbym otrzymać od Ciebie 100 zł.  Jeśli poproszę...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek09/06/2022

Customer Pipeline. Narzędzie pozwalające poznać, wspierać i rozwijać się wspólnie z Klientami.

Są firmy, które starają się być zorientowane na Klientów, ale...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek06/06/2022

Co robić, żeby Twoi Klienci poczuli się zaopiekowani i docenieni.

50% wyników związanych z doświadczeniem dotyczy tego, jak się czuje...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek02/06/2022

5 kroków bez których Customer Science nie zadziała w Twojej organizacji.

Customer Science, czyli Nauka i Klientach to przyszłość Customer Experince. ...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek30/05/2022

Edukacja Klientów.

Edukacja Klientów to niezbędny element… budowania lojalności Klientów.  Budowanie programów...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek26/05/2022

Customer Science. Nauka o Klientach to przyszłość Customer Experience.

Customer Science to połączenie technologii, nauk behawioralnych i danych.  Mimo,...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek23/05/2022

10 najpopularniejszych metryk mierzących lojalność Klientów.

Posiadanie lojalnych Klientów to dla firmy gwarancja regularnego wzrostu. Statystyki...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek19/05/2022

Doświadczenie Klientów w 2030 roku.

Sposób w jaki dokonujemy zakupu i wchodzimy w interakcje z...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek16/05/2022

Doświadczenie marki. Co to jest i jak je poprawić.

Statystyki wyglądają tak: 68% mężczyzn i 64% kobiet twierdzi, że...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek12/05/2022

Jak być bardziej przejrzystym i transparentnym dla Klientów.

Przez 20 lat mojej pracy z Klientami i dla Klientów,...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek05/05/2022

4 najważniejsze elementy Business Experience.

Aby stać się liderem już nie wystarczy, że będziesz poprawnie...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek01/05/2022

Przyszłość biznesu to Business Experience.

W dzisiejszym świecie wzrost sprowadza się do doświadczenia. I jeśli...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek01/05/2022

Irracjonalność Klientów.

Twoi Klienci są irracjonalni! I bez znaczenia jest to, czy...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek27/04/2022

Jak skupić się na Kliencie poprzez projektowanie doświadczeń.

Wiele firm mówi, że są „zorientowane na Klienta”. I jest...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek21/04/2022

Jak emocje napędzają wydatki i wpływają na doświadczenia Klientów.

Czy wiesz, że możesz wywoływać u swoich Klientów odpowiednie emocje!?!...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek13/04/2022

6 rzeczy, których możesz nauczyć się od Tesla na temat budowania wyjątkowych doświadczeń Klientów.

Co robi Tesla, że jej Customer Experience jest tak dobry? ...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek11/04/2022

Wygoda w Customer Experience. Dalczego jest tak ważna.

Już niedługo wygoda będzie stanowić jeden z podstawowych elementów w...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek07/04/2022

Zwrot z Customer Experience. Jak zdefiniować i udowodnić ROI.

Inwestując w Customer Experience firmy maja ogromną szanse na osiągnięcie...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek31/03/2022

Proactive Experience Recovery

Wyobraź sobie sytuację, w której całkowicie eliminujesz skargi i reklamacje...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek26/03/2022

Jak wspomnienia Klientów wpływają na Twój Customer Experience.

Powodem, dla którego wracamy do tych samych dostawców produktów czy...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek24/03/2022

Customer Experience i Branding.

Na każdym kroku spotykasz marki. Są wszędzie.  I gdyby nie...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek17/03/2022

Dlaczego jutrzejsi Klienci nie będą robić zakupów w dzisiejszych sklepach.

Jaki będzie Klient jutra? Samowystarczalny.   Jego ubrania są połączone...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek10/03/2022

Jak budować przyszłościowy Customer Experience.

Wyobraź sobie grupę 200 firm. Większość z nich to firmy...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek03/03/2022

Teoria Perspektyw, czyli jak podejmujemy decyzje.

Prospect Theory to koncepcja opracowana przez Daniela Kahnemana i Amosa...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek24/02/2022

Korzyści ze szkolenia pracowników w obszarze Customer Experience.

Wyobraź sobie sytuację. Masz fantastyczną strategię Customer Experience: Cudownie rozpisana...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek17/02/2022

5 zasad zmiany zwyczajów i nawyków Klientów.

Pandemia zmieniła wiele naszych nawyków, począwszy od spotkań, skończywszy na...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek11/02/2022

6 pytań z obszaru customer experience, na które musi sobie odpowiedzieć każda firma.

Uwielbiamy teoretyzować. Myślimy, projektujemy, planujemy.  Wszystko to dzieje się w...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek02/02/2022

Przyszłość Customer Experience. Prognoza, która się spełnia.

TO CO JEST OBECNIE, JEST NIEWYSTARCZAJĄCE. Firmy ze wszystkich dziedzin...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek01/02/2022

Szczęście Twoich pracowników kluczem do doskonałego Customer Experience.

Zasada jest prosta. Jeśli masz zadowolonych pracowników, Twoi Klienci będą...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek27/01/2022

Jak obniżać koszty bez straty w jakości doświadczenia Klientów.

Jak bardzo globalna pandemia wpłynęła na wyniki finansowe Twojej firmy?...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek20/01/2022

4 kroki do stabilności. Jak budować zaufanie Klientów w Świecie VUCA.

Chcesz by Twoja firma współpracowała ze stałymi i lojalnymi Klientami?...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek13/01/2022

Jak zarządzać czasem oczekiwania Klienta.

Ile czasu zajmuje Ci czekanie? Na taxi, pociąg, rozmowę telefoniczną,...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek06/01/2022

Personalizacja doświadczeń Klientów. 15 faktów na 2022r.

Jakie trendy najbardziej wpłyną na budowanie Customer Exerience? W jaki...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek30/12/2021

Jak odnieść sukces, czyli 3 najważniejsze umiejętności Zespołu CX

Elementy ekonomii behawioralnej, które powinny stanowić jedną z podstaw Customer...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek23/12/2021

Co zrobić, aby poprawić jakość Customer Experience. 7 kluczowych pytań.

Czy masz na tyle „lojalnych” Klientów, że cokolwiek się zdarzy,...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek16/12/2021

Ukryte potrzeby Klientów. Jak je odkryć.

Najlepszym sposobem na poprawę jakości obsługi Klientów jest poznanie ich...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek09/12/2021

Co zrobić, żeby Klienci mówili o Twoim Customer Experience.

Ludzie opowiadają historie o innych firmach kiedy przeżywają unikatowe i...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek02/12/2021

5 najważniejszych zasad w budowaniu lojalności Klientów.

Lojalność to w tej chwili to najbardziej niezrozumiałe hasło w...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek25/11/2021

Komunikacja z Zespołem w przeddzień i w trakcie transformacji doświadczeń.

Transformacja organizacji w obszarze doświadczeń to podróż, która ma swój...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek18/11/2021

3 proste kroki do rozwoju Customer Experience w obszarze B2B

Do tej pory świat B2B słynął z tego, że Klienci...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek11/11/2021

Przeprosiny marki w erze doświadczeń Klientów.

Jak przeprasza Twoja firma w erze doświadczeń Klientów?  Czy odeszła...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek04/11/2021

Czym tak naprawdę jest lojalność Klientów i co zrobić, żeby odpowiednio ją zbudować.

Wiele firm twierdzi, ze ma bardzo lojalnych Klientów, ponieważ „kupują...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek28/10/2021

Budowanie kultury organizacyjnej zorientowanej na Klienta – klucz do przewagi rynkowej.

Coraz więcej firm widzi potrzebę stawiania Klienta w centrum wszystkiego...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek21/10/2021

Skutki największej zmiany w doświadczeniach Klientów ostatnich lat.

Jeśli uważasz, że pandemia COVID-19 miała największy wpływ na doświadczenie...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek14/10/2021

Błędy powodujące nieskuteczność mapy podróży Klienta.

NIECZYTELNA MAPA MOŻE PROWADZIĆ DO NIKĄD.  Według badań firmy Gartner,...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek07/10/2021

Wartość cyklu życia Klienta. Jak Customer Experience wpływa na CLV (Customer Lifetime Value).

Cykl życia Klienta to nic innego jak wynik finansowy na...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek30/09/2021

Proactive Experience Recovery, czyli jak być krok przed Klientem.

Wyobraź sobie sytuację, w której całkowicie eliminujesz skargi i reklamacje w...

Read More
Przemysław Dziubek
Przemysław Dziubek23/09/2021
  • O mnie
  • Archiwum
  • Kontakt

Bezpłatna konsultacja
+48 600 523 996

Polityka
prywatności

Dowiedz się więcej

Telefon

+48 600 523 996

LinkedIn

Linkedin