Dlaczego jutrzejsi klienci nie będą robić biznesów z dzisiejszymi firmami.
Jaki będzie Klient jutra? Samowystarczalny. Jest połączony z internetem. Biznesy...
Read MoreZadowolenie klientów drogą do bankructwa.
W świecie, gdzie opinia stała się walutą, a zadowolenie klienta...
Read MoreZabawmy się w rentowność.
GRA, W KTÓREJ MOŻESZ STRACIĆ KRÓLOWĄ. Strategia zwiększania rentowności...
Read MorePułapka planowania rocznego.
Koniec roku to zmożony czas na to, żeby ceo, dyrektorzy,...
Read MoreJęzyk, który sprzedaje.
Nawet jeśli masz prosty produkt, potrzebujesz prostego języka, aby go...
Read MoreJak złożoność niszczy rozwój.
„Osiągnięcie prostoty to skomplikowany proces wymagający głębokiego zrozumienia problemów”....
Read MoreWielkie kłamstwo o marce?
Bardzo dużo ceo, managerów, dyrektorów, marketerów zostało nauczonych, że najlepsza...
Read MoreKult porównywania. Jak marketing porównawczy drenuje Twój budżet.
Kult porównywania to pułapka, która nie tylko ogranicza Twoją kreatywność,...
Read MoreZłożone strategie biznesowe kontra świat VUCA.
Wyobraź sobie, że jesteś programistą pracującym nad nową aplikacją w...
Read MoreHandel doświadczeniami, czyli jak stracić klientów i wielkie zyski.
Mówią, że klient i jego doświadczenie jest najważniejsze. Ale...
Read MoreE-commerce w kryzysie!(?) Jak 10% lojalnych klientów może uratować rentowność.
Jesteśmy świadkami powstawania świata, w którym każdy zakup to podróż...
Read MorePrzechwytywanie klientów, czyli jak upada dzisiejszy marketing.
Patrząc na dzisiejszy marketing, który staje się synonimem generowania leadów,...
Read MorePokoleniowy game changer. Nowy podział, który nieodwracalnie wpłynie na biznes.
W dobie, gdy marketing staje się coraz bardziej złożony, zrozumienie...
Read MoreSuperklienci. Rewolucja w Twoim biznesie i strategii sprzedaży.
Czy kiedykolwiek marzyłeś o kliencie, który nie tylko kupuje Twoje...
Read MoreDlaczego dzisiejsze myślenie strategiczne to walka o jutrzejsze ochłapy.
Myślenie 2.0: Jak wizjonerzy kreują przyszłość, gdy reszta świata tkwi...
Read MoreGra w NAJ. Biznesowe samobójstwo w slow motion.
Wyobraź sobie, że jesteś w labiryncie biznesu. Wokół ciebie setki...
Read MorePersony i Buyer Persony przyszłości.
Wyobraź sobie personę, która jak kot Schrödingera, jest jednocześnie lojalnym...
Read MoreGenius. Tajna broń Apple.
Apple nie ma sklepów. Apple ma świątynie sprzedaży. Każda z 500...
Read More6 rzeczy, których możesz nauczyć się od marki Tesla na temat budowania wyjątkowych doświadczeń Klientów.
Co robi Tesla, że jej Customer Experience jest tak dobry? ...
Read MoreJak zmienią się umiejętności związane z obsługą klienta i Customer Experience w najbliższych 3 do 5 lat.
Zmiany związane z obsługa klienta oraz Customer Experience są nieuniknione! ...
Read MoreZmiany w obsłudze Klientów napędzane pokoleniem Y i Z.
W tej chwili Twoim głównym Klientem prawdopodobnie są firmy z...
Read More9 przyszłych zasad obsługi Klienta.
Idą zmiany. Zmiany te nastąpią bardzo szybko, bo już za...
Read MoreDlaczego klasyczny marketing umrze za 5 lat.
Żyjemy w czasach gdzie osiągnęliśmy chyba punkt krytyczny jeśli chodzi...
Read MoreEfekty budowania doświadczeń Klientów B2B.
Wyobraź sobie globalną markę, której logo jest rozpoznawalne w prawie...
Read MoreJak może wyglądać doświadczenie Klientów w 2030 roku.
Sposób w jaki dokonujemy zakupu i wchodzimy w interakcje z...
Read MoreCustomer Pipeline. Narzędzie pozwalające poznać, wspierać i rozwijać się wspólnie z Klientami.
Są firmy, które starają się być zorientowane na Klientów, ale...
Read More5 kroków bez których Customer Science nie zadziała w Twojej organizacji.
Aby móc wykorzystywać Customer Science w swojej organizacji, musisz się...
Read MoreCustomer Science, czyli jak nauka o Klientach zmienia Customer Experience.
Customer Science to połączenie technologii, nauk behawioralnych i danych. Mimo,...
Read More4 najważniejsze elementy Business Experience.
W ostatnim artykule pisałem o przyszłości Customer Experience, czyli o...
Read MorePrzyszłość Customer Experience to Business Experience.
W dzisiejszym świecie wzrost sprowadza się do doświadczenia. I jeśli...
Read MoreJak wyobrażam sobie sprzedaż i biznes B2B za 10 lat.
Z firmami i dla firm, głównie z sektora B2B, pracuję...
Read MoreKłamstwa w Customer Experience.
Kłamiemy od zawsze. Robimy to z różnych powodów. Czasami robimy to...
Read MoreDlaczego należy zwalniać złych Klientów.
Czy myślisz czasami o zakończeniu współpracy z jakimiś swoimi Klientami?...
Read MoreDlaczego czasami podejmujemy złe decyzje, mimo dogłębnej analizy i racjonalnego wyboru.
Decyzje, które podejmujemy w naszym życiu można podzielić na dwie...
Read MorePrzyszłość B2B to świat połączonych doświadczeń.
Każda organizacja, która chce odnieść sukces stara się skupić na...
Read MoreJak skłonić Klientów, aby powracali.
Marzeniem każdej firmy jest posiadanie Klientów, którzy kupują i wracają...
Read MoreBudowanie doświadczenia Klienta B2B.
Wyobraź sobie globalną markę, której logo jest rozpoznawalne w prawie...
Read MoreInflacja, a Customer Experience.
Obecnie szalejąca inflacja to jeden z najważniejszych tematów wsród firm...
Read MoreEGR. Nowy wskaźnik doświadczeń Klientów, który powinien być najważniejszym celem każdej firmy.
Są firmy, które nie inwestują w Customer Experience, a liderzy...
Read MoreCustomer Pipeline. Narzędzie pozwalające poznać, wspierać i rozwijać się wspólnie z Klientami.
Są firmy, które starają się być zorientowane na Klientów, ale...
Read MoreCo zrobić, jeśli cyfrowe doświadczenie nie działa.
W dzisiejszych czasach cyfrowe doświadczenie Klientów ma kluczowe znaczenie dla...
Read MoreCzy Twoje doświadczenie ma znacznik?
Tworząc w swojej firmie Customer Experience powinieneś wziąć pod uwagę...
Read MoreRola Dyrektora ds. Doświadczeń (CXO).
Posiadanie odpowiedniej osoby na stanowisku Dyrektora ds. Doświadczeń (Chief Experience...
Read MoreJak pomóc Klientom w mówieniu TAK.
Przypuśćmy, że chciałbym otrzymać od Ciebie 100 zł. Jeśli poproszę...
Read MoreCustomer Pipeline. Narzędzie pozwalające poznać, wspierać i rozwijać się wspólnie z Klientami.
Są firmy, które starają się być zorientowane na Klientów, ale...
Read MoreCo robić, żeby Twoi Klienci poczuli się zaopiekowani i docenieni.
50% wyników związanych z doświadczeniem dotyczy tego, jak się czuje...
Read More5 kroków bez których Customer Science nie zadziała w Twojej organizacji.
Customer Science, czyli Nauka i Klientach to przyszłość Customer Experince. ...
Read MoreEdukacja Klientów.
Edukacja Klientów to niezbędny element… budowania lojalności Klientów. Budowanie programów...
Read MoreCustomer Science. Nauka o Klientach to przyszłość Customer Experience.
Customer Science to połączenie technologii, nauk behawioralnych i danych. Mimo,...
Read More10 najpopularniejszych metryk mierzących lojalność Klientów.
Posiadanie lojalnych Klientów to dla firmy gwarancja regularnego wzrostu. Statystyki...
Read MoreDoświadczenie Klientów w 2030 roku.
Sposób w jaki dokonujemy zakupu i wchodzimy w interakcje z...
Read MoreDoświadczenie marki. Co to jest i jak je poprawić.
Statystyki wyglądają tak: 68% mężczyzn i 64% kobiet twierdzi, że...
Read MoreJak być bardziej przejrzystym i transparentnym dla Klientów.
Przez 20 lat mojej pracy z Klientami i dla Klientów,...
Read More4 najważniejsze elementy Business Experience.
Aby stać się liderem już nie wystarczy, że będziesz poprawnie...
Read MorePrzyszłość biznesu to Business Experience.
W dzisiejszym świecie wzrost sprowadza się do doświadczenia. I jeśli...
Read MoreIrracjonalność Klientów.
Twoi Klienci są irracjonalni! I bez znaczenia jest to, czy...
Read MoreJak skupić się na Kliencie poprzez projektowanie doświadczeń.
Wiele firm mówi, że są „zorientowane na Klienta”. I jest...
Read MoreJak emocje napędzają wydatki i wpływają na doświadczenia Klientów.
Czy wiesz, że możesz wywoływać u swoich Klientów odpowiednie emocje!?!...
Read More6 rzeczy, których możesz nauczyć się od Tesla na temat budowania wyjątkowych doświadczeń Klientów.
Co robi Tesla, że jej Customer Experience jest tak dobry? ...
Read MoreWygoda w Customer Experience. Dalczego jest tak ważna.
Już niedługo wygoda będzie stanowić jeden z podstawowych elementów w...
Read MoreZwrot z Customer Experience. Jak zdefiniować i udowodnić ROI.
Inwestując w Customer Experience firmy maja ogromną szanse na osiągnięcie...
Read MoreProactive Experience Recovery
Wyobraź sobie sytuację, w której całkowicie eliminujesz skargi i reklamacje...
Read MoreJak wspomnienia Klientów wpływają na Twój Customer Experience.
Powodem, dla którego wracamy do tych samych dostawców produktów czy...
Read MoreCustomer Experience i Branding.
Na każdym kroku spotykasz marki. Są wszędzie. I gdyby nie...
Read MoreDlaczego jutrzejsi Klienci nie będą robić zakupów w dzisiejszych sklepach.
Jaki będzie Klient jutra? Samowystarczalny. Jego ubrania są połączone...
Read MoreJak budować przyszłościowy Customer Experience.
Wyobraź sobie grupę 200 firm. Większość z nich to firmy...
Read MoreTeoria Perspektyw, czyli jak podejmujemy decyzje.
Prospect Theory to koncepcja opracowana przez Daniela Kahnemana i Amosa...
Read MoreKorzyści ze szkolenia pracowników w obszarze Customer Experience.
Wyobraź sobie sytuację. Masz fantastyczną strategię Customer Experience: Cudownie rozpisana...
Read More5 zasad zmiany zwyczajów i nawyków Klientów.
Pandemia zmieniła wiele naszych nawyków, począwszy od spotkań, skończywszy na...
Read More6 pytań z obszaru customer experience, na które musi sobie odpowiedzieć każda firma.
Uwielbiamy teoretyzować. Myślimy, projektujemy, planujemy. Wszystko to dzieje się w...
Read MorePrzyszłość Customer Experience. Prognoza, która się spełnia.
TO CO JEST OBECNIE, JEST NIEWYSTARCZAJĄCE. Firmy ze wszystkich dziedzin...
Read MoreSzczęście Twoich pracowników kluczem do doskonałego Customer Experience.
Zasada jest prosta. Jeśli masz zadowolonych pracowników, Twoi Klienci będą...
Read MoreJak obniżać koszty bez straty w jakości doświadczenia Klientów.
Jak bardzo globalna pandemia wpłynęła na wyniki finansowe Twojej firmy?...
Read More4 kroki do stabilności. Jak budować zaufanie Klientów w Świecie VUCA.
Chcesz by Twoja firma współpracowała ze stałymi i lojalnymi Klientami?...
Read MoreJak zarządzać czasem oczekiwania Klienta.
Ile czasu zajmuje Ci czekanie? Na taxi, pociąg, rozmowę telefoniczną,...
Read MorePersonalizacja doświadczeń Klientów. 15 faktów na 2022r.
Jakie trendy najbardziej wpłyną na budowanie Customer Exerience? W jaki...
Read MoreJak odnieść sukces, czyli 3 najważniejsze umiejętności Zespołu CX
Elementy ekonomii behawioralnej, które powinny stanowić jedną z podstaw Customer...
Read MoreCo zrobić, aby poprawić jakość Customer Experience. 7 kluczowych pytań.
Czy masz na tyle „lojalnych” Klientów, że cokolwiek się zdarzy,...
Read MoreUkryte potrzeby Klientów. Jak je odkryć.
Najlepszym sposobem na poprawę jakości obsługi Klientów jest poznanie ich...
Read MoreCo zrobić, żeby Klienci mówili o Twoim Customer Experience.
Ludzie opowiadają historie o innych firmach kiedy przeżywają unikatowe i...
Read More5 najważniejszych zasad w budowaniu lojalności Klientów.
Lojalność to w tej chwili to najbardziej niezrozumiałe hasło w...
Read MoreKomunikacja z Zespołem w przeddzień i w trakcie transformacji doświadczeń.
Transformacja organizacji w obszarze doświadczeń to podróż, która ma swój...
Read More3 proste kroki do rozwoju Customer Experience w obszarze B2B
Do tej pory świat B2B słynął z tego, że Klienci...
Read MorePrzeprosiny marki w erze doświadczeń Klientów.
Jak przeprasza Twoja firma w erze doświadczeń Klientów? Czy odeszła...
Read MoreCzym tak naprawdę jest lojalność Klientów i co zrobić, żeby odpowiednio ją zbudować.
Wiele firm twierdzi, ze ma bardzo lojalnych Klientów, ponieważ „kupują...
Read MoreBudowanie kultury organizacyjnej zorientowanej na Klienta – klucz do przewagi rynkowej.
Coraz więcej firm widzi potrzebę stawiania Klienta w centrum wszystkiego...
Read MoreSkutki największej zmiany w doświadczeniach Klientów ostatnich lat.
Jeśli uważasz, że pandemia COVID-19 miała największy wpływ na doświadczenie...
Read MoreBłędy powodujące nieskuteczność mapy podróży Klienta.
NIECZYTELNA MAPA MOŻE PROWADZIĆ DO NIKĄD. Według badań firmy Gartner,...
Read MoreWartość cyklu życia Klienta. Jak Customer Experience wpływa na CLV (Customer Lifetime Value).
Cykl życia Klienta to nic innego jak wynik finansowy na...
Read MoreProactive Experience Recovery, czyli jak być krok przed Klientem.
Wyobraź sobie sytuację, w której całkowicie eliminujesz skargi i reklamacje w...
Read More